Sunday, February 13, 2011

Ada tempat makan baru!!!

Saya mmg suka makan. Tengok badan pun dah tau. hehe. Disebabkan hobi saya yg satu ni, saya slalu la cari tempat makan baru. Hari ini saya jumpa satu restoran (nak kata restoran pun tak, warung pun tak jugak). Style dia mcm gazebo yg terapung atas air. Tempat makan ni pemancingan la. Kita boleh pancing trus dr gazebo kita, dapat ikan suruh masak, atau trus order je. Klo saya lebih suka order trus je. Cepat skit boleh makan. hehe. Ada ikan nila, gurame (tak tau la kat mlysia nama dua ikan ni ape), udang, sotong. Saya order ikan bakar je. Best! tp ikan bakar kat sini bkn mcm kat mlysia, dieorg letak kicap je kat ikan, tp still sedap. Sambal pun best. Sebenarnya tempat makan mcm ni byk kat sini, cuma yg baru saya jumpa ni dekat je dgn rumah saya. tu yg best...hehe.






Cantikkan tempat ni. Jom la jalan2 kat jogja. :-)

1 comment:

  1. ikan nila..ikan talapia
    ikan gurame - ikan kaloi

    ReplyDelete